Kampananje je svečano zvonjenje udaranjem klatna ili batom o zvonakoja pritom miruju. Zvonjenje koje je glazba, a izvodi se prigodom velikihvjerskih svetkovina, bilo je uobičajeno na jadranskim otocima, u uskom dijeluhrvatskog priobalja, na području Slovenije, te samo u nekim dijelovima Italijei Austrije. Pomalo se gubi zbog nestanka zvonara i elektrifikacije zvona.
Župa Baška i Društvo Sinjali u partnerskom odnosu od 2008. godinepokrenuli su uspješnu manifestaciju Marijinzvon – revija kampananja u predvečerje Velike Gospe, svakog 14. kolovoza. Posljednjiputa manifestacija je održana 2019. godine. Autorica programa je članicaDruštva Sinjali, Blandina Marković Randić, a veliku podršku pružio je župnikIvica Katunar.
Program je zamišljen tako da redovito sudjeluju po četiri ekipekampanara; iz Maloga Lošinja, iz Slovenije, s otoka Krka, iz ostalih dijelovaHrvatske, te domaći, bašćanski kampanari.
Publika je smještena na trgu ispred crkve, sluša glazbu zvona, adogađanja na zvoniku promatra prijenosomna video zidu (lijevo pročelje crkve sv. Trojice u Baški).Drugi video zid (desno pročelje) svaki put je tematsko izabrana projekcija sfotografijama sakralnog karaktera. Program je ispunjen pjevačkim nastupima vrhunskih izvedbi prigodnih marijanskihpjesama.
Vještina udaranja o zvona gotovo je zaboravljena na bašćanskompodručju pa je 2010. godine Društvo Sinjali organiziralo edukaciju budućihmladih zvonara.
Revija na čak 4zvonika održala se 2012. godine. Osim na zvonicima crkve sv. Trojice i crkve sv.Ivana, zvonilo se i na crkvi Majke Božje Goričke, drugom po starostimarijanskom svetištu u Hrvatskoj, te na poznatoj crkvi sv. Lucije u Jurandvoru gdjeje otkrivena Bašćanska ploča. Program se mogao pratiti na jednom mjestu, izgledališta ispred župne crkva Sv. Trojice u Baški, gdje se putem kamerainstaliranih na zvonicima četiriju crkava sve prenosilo putem interne bašćanskebežične mreže i projiciralo na zidu crkve Svete Trojice u centru Baške.
Tehnički vrlozahtjevan zadatak prenošenja slike i zvuka na daljinu od nekoliko kilometara,te projekciju pred gledalištem osmislili su i izveli članovi informatičkeudruge BS Wireless Baška.
Projekciju na cimiteruispred crkve Sv. Trojice promatralo je oko 350 domaćih i stranih gledatelja.
Osim prijenosauživo kojeg su pratili posjetitelji Baške, slika i zvuk preneseni su simultanoi putem Youtubea uobičajenom internetskom mrežom. Tako su zvona svoje domovinemogli čuti i brojni iseljenici u svijetu, ali i svi drugi koji su o tomeobaviješteni.
Želja i ciljDruštva Sinjali je da se ovakvim manifestacijama pomogne očuvati etnografska iglazbena baština otoka Krka i Hrvatskog primorja. Uz povezivanje s drugim„kampanarima“ iz susjednih regija (Slovenija i Austrija) senzibilizirali bimlade na aktivno sudjelovanje, a ljudima u udaljenim dijelovima svijetapribliži naš kraj i naše običaje. Projekt je već pobudio interes uglednihetnologa (gđa. Mojca Kovačič iz Slovenije), a zbog suvremenih informatičkihtehnologija koje su korištene kao multimedijalno sredstvo za prenošenje slike izvuka putem Interneta, razvilo se i zanimanje mlađih generacija za sudjelovanjeu reviji zvonjenja.
Ne manje važnačinjenica je i to da je projekt turistički valoriziran jer je velik brojstranih posjetitelja pratio ovu manifestaciju koja nadilazi sve jezičnebarijere. Moglo bi se reći da je ovaj projekt vrijedan zbog nekoliko razloga:povezao je više europskih regija, udružio starije stanovnike – kampanare imladu generaciju – informatičare, a uz amatere i neprofitne udruge uključili suse i stručnjaci etnolozi. Na koncu, sve to dobiva i ekonomsku vrijednost jer jekroz promociju baštine i običaja ostvarena i turistička valorizacija i promocijahrvatske tradicijske kulture.